Obecny czas to Sro Maj 15, 2024 02:27
Zobacz posty bez odpowiedzi

Użytkownik:     Hasło:

Forum Forum II roku Filologii Angielskiej. Strona Główna
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
 
 Autor   Wiadomość 

Coochy


Początkujący
Początkujący


Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 1

     
Post Wysłany: Pon Paź 24, 2016 19:16    Temat postu: Zagwozdki motoryzacyjne
 Odpowiedz z cytatem  

W 1952 roku w Nysie wykonano Zakładanie się Struktury Karoserii Samochodowych. Jak dotąd, w latkach 1947-1951 w warsztacie tym, dźwigającym nazwę Manufaktury Sprzętów Stalowych "Zachód", sprawowano łóżka szpitalne, krzesła, biurka, szafki zaś sałaty pancerne. Po uchwały blog Volkswagen o metamorfozie ceowniku fabrykacji wytwórń przystąpiono aż do opracowania, oraz odtąd prac karoseryj ponadprogramowych plus specjalizowanych, dobranych aż do zabudowy na podwoziach niekrajowych wozów ciężarowych FSC Lublin-51 plus Star 20. Podnoszono karoserie furgonowe rozlicznego użycia, a podobnie jak karoserie warsztatowe zaś filmy objazdowe.

W 1953 roku dokonano zupełnie 382 karoserie. Poczęto podobnie jak rozbudowę zakładu, powstała nowiuteńka hala montażowa. blog motoryzacyjny Dubel lata następnie, w 1955 roku, portale ZBNS przepuściły 772 wehikuły ze specjalistycznymi karoseriami. W wielkość urbanizacji kancie, jeszcze bardziej był odczuwalny zaległość wąskich bryk dostawczych o ładowności aż do 1000 kg. Auta tego wariantu nie ówczesny dotąd aktywowane ani w Polsce, ani w krajach pobliskich. Na przełomie lat 1956–1957 postanowiono się na przyjęcie wyrobów ponad takim tak pojazdem.

Na początku 1957 roku wyznaczono przeprowadzenie struktury gabloty dostawczego Manufakturze Gablot Personalnych (FSO). Niezależnie od czasu tego, podobną pracę rozpoczęło w marcu owego roku gabinet konstrukcyjne w Nysie1. Płyn do spryskiwaczy Zgodnie spośród presumpcjami pył to być wehikuł o budów umownej, w którym zastosowano aby serce, gremia pędne natomiast jezdne wywodzące spośród samochodu personalnego FSO Syreni gród1. Ograniczona nośność powieszenia wystrzałowego zmuszała przymus wysunięcia go zanim pozycja kierowcy. Z owego faktu wynikał orientacyjny konstelacja zbiorów, oraz po części tak jak portret pojazdu. Teoria warszawski pozostał olany spośród notki na niezbyt sprawne dodatkowo technologiczne nadwozie także dużo usterki podwozia. Gromada kreatorzy ZBNS zaprojektowała krajowe blachy, a przy wyzyskaniu ramy przedłożyła co niemiara wariacji w całościach podwoziowych, dostosowując spożywa aż do większych ładowań występujących w samochodzie dostawczym. Nawiązano podobnie współpracę z Fabryką Bryk Ciężarowych w Lublinie, gdzie w takim przypadku nieprzemijający utwory nad pomysłem pokrewnego samochodu tej kategorie Chrząszcz.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Reklama








     
Wysłany: Pon Paź 24, 2016 19:16    Temat postu:
   

Powrót do góry


Wyświetl posty z ostatnich:   

   Forum Forum II roku Filologii Angielskiej. Strona Główna -> Praktyczna nauka języka specjalności (Pisanie)

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
 


 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Strona 1 z 1
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)

Skocz do:  
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Forum II roku Filologii Angielskiej.


To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group

This contents of this page are in no way endorsed by the Mozilla Foundation
Mozilla_Firefox theme created by Plastikaa © 2005