|
|
Coochy
Początkujący
Dołączył: 24 Paź 2016 Posty: 1
|
|
|
|
|
Wysłany: Pon Paź 24, 2016 19:16 Temat postu: Zagwozdki motoryzacyjne |
|
|
|
|
W 1952 roku w Nysie wykonano Zakładanie się Struktury Karoserii Samochodowych. Jak dotąd, w latkach 1947-1951 w warsztacie tym, dźwigającym nazwę Manufaktury Sprzętów Stalowych "Zachód", sprawowano łóżka szpitalne, krzesła, biurka, szafki zaś sałaty pancerne. Po uchwały blog Volkswagen o metamorfozie ceowniku fabrykacji wytwórń przystąpiono aż do opracowania, oraz odtąd prac karoseryj ponadprogramowych plus specjalizowanych, dobranych aż do zabudowy na podwoziach niekrajowych wozów ciężarowych FSC Lublin-51 plus Star 20. Podnoszono karoserie furgonowe rozlicznego użycia, a podobnie jak karoserie warsztatowe zaś filmy objazdowe.
W 1953 roku dokonano zupełnie 382 karoserie. Poczęto podobnie jak rozbudowę zakładu, powstała nowiuteńka hala montażowa. blog motoryzacyjny Dubel lata następnie, w 1955 roku, portale ZBNS przepuściły 772 wehikuły ze specjalistycznymi karoseriami. W wielkość urbanizacji kancie, jeszcze bardziej był odczuwalny zaległość wąskich bryk dostawczych o ładowności aż do 1000 kg. Auta tego wariantu nie ówczesny dotąd aktywowane ani w Polsce, ani w krajach pobliskich. Na przełomie lat 1956–1957 postanowiono się na przyjęcie wyrobów ponad takim tak pojazdem.
Na początku 1957 roku wyznaczono przeprowadzenie struktury gabloty dostawczego Manufakturze Gablot Personalnych (FSO). Niezależnie od czasu tego, podobną pracę rozpoczęło w marcu owego roku gabinet konstrukcyjne w Nysie1. Płyn do spryskiwaczy Zgodnie spośród presumpcjami pył to być wehikuł o budów umownej, w którym zastosowano aby serce, gremia pędne natomiast jezdne wywodzące spośród samochodu personalnego FSO Syreni gród1. Ograniczona nośność powieszenia wystrzałowego zmuszała przymus wysunięcia go zanim pozycja kierowcy. Z owego faktu wynikał orientacyjny konstelacja zbiorów, oraz po części tak jak portret pojazdu. Teoria warszawski pozostał olany spośród notki na niezbyt sprawne dodatkowo technologiczne nadwozie także dużo usterki podwozia. Gromada kreatorzy ZBNS zaprojektowała krajowe blachy, a przy wyzyskaniu ramy przedłożyła co niemiara wariacji w całościach podwoziowych, dostosowując spożywa aż do większych ładowań występujących w samochodzie dostawczym. Nawiązano podobnie współpracę z Fabryką Bryk Ciężarowych w Lublinie, gdzie w takim przypadku nieprzemijający utwory nad pomysłem pokrewnego samochodu tej kategorie Chrząszcz. |
|
Powrót do góry |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Strona 1 z 1 |
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|